مسابقه کتابخوانی زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره) 

مسابقه کتابخوانی "زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره)" ویژه عموم شهروندان در خرداد ماه برگزار می شود.

 مسابقه کتابخوانی زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره) به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک ؛  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در راستای اهداف کلان خود در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با عنوان " زن و خانواده از دیدگاه امام خمینی (ره) " ویژه عموم شهروندان نموده است.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌بایست فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از سایت arakmcsso.ir بارگیری کرده و پاسخ صحیح را به صورت عدد ۴ رقمی که از چپ به راست پاسخ صحیح مربوط به سؤالات است، به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال نمایند.

از ذکر هر گونه توضیح اضافه شامل نام و آدرس و ... در متن پیام خودداری شود.

آخرین مهلت ارسال پاسخ جمعه ۳۱ خرداد ماه ۹۸ است.

لازم به ذکر است فقط شهروندان کلانشهر اراک می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

عناوين اصلي كتاب شامل:
اشاره، ديباچه و پيش گفتار
فصل اول: نقش زنان در انقلاب؛ فصل دوم: جايگاه اجتماعي زن؛ فصل سوم: زن، خانواده و تربيت اسلامي؛ فصل چهارم: سيره عملي امام خميني رحمه الله در ارتباط با زنان
كتاب نامه
 
از دیدگاه امام خمینی خانواده اولین و مهمترین جایگاه تربیتی بشر و محل بروز و ظهور عواطف انسانی و رکن عمده جامعه است. اگر زن در جامعه بتواند به علم و معرفت و کمالات معنوی و اخلاقی که خدای متعال و آیین الهی برای همه انسان ها به طور یکسان در نظر گرفته است، برسد، تربیت فرزندان بهتر خواهد شد و محیط خانواده گرم تر و باصفاتر خواهد شد وجامعه پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام / م

مسابقات کتابخوانی راهی در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی

برچسب ها: کتابخوانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.